Administratie

Algemeen: Het is belangrijk dat u als ondernemer / uw onderneming een goede administratie opzet en bijhoudt. Wij helpen u om dat vanaf de start zo efficiënt mogelijk te doen, bijvoorbeeld door Online boekhoudsoftware. Hierdoor kunt u besparen op de kosten, tijdig nieuwe ontwikkelingen volgen, daarop inspelen en op het juiste moment goede beslissingen nemen. Met een goede administratie legt u vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt u overzicht. 

Wij verzorgen de boekhouding, loonadministratie en fiscale aangelegenheden voor ondernemingen in nagenoeg alle branches, zoals in de: medische sector, (af) bouw (stukadoors, schilders, klusbedrijven, loodgieters), detailhandel, kapperssector, verenigingen (VVE's), informatie technologie (IT), grafische sector, vermogensbeheer, projectontwikkeling, autobedrijven, horeca en meer.   

 We kunnen bepaalde werkzaamheden ook bij u op lokatie uitvoeren. Dit gebeurt bij onvoorziene omstandigheden zoals ziekte, een ontstane vacature, een opgelopen achterstand.   

Werkwijze: Met betrekking tot de verwerking van uw administratie bieden wij diverse mogelijkheden. Zo verwerken wij administraties per maand, per kwartaal of per jaar. Het voordeel van deze werkwijze is dat u uw administratie weer snel tot uw beschikking heeft.
De administratie wordt aan het einde van het boekjaar afgesloten. Aan de hand van deze administratie vervaardigen wij dan een jaarverslag met hierin o.a. de verlies- en winstrekening en de balans. Het jaarverslag dient als basis voor de (digitale) aangifte vennootschaps- of inkomstenbelasting.

 

Automatisering: Door de hoge graad van automatisering zijn wij in staat om efficiënt te werken. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om zelf de boekingen in te voeren, waarna wij e.e.a. controleren. Dit is mogelijk door middel van een gratis boekingsmodule, of de online software van o.a. Exact online.

Voor een soepele start van uw onderneming,  ->
Klik hier voor informatie en adresgegevens.